Zobacz, jak w prosty sposób, sprzed ekranu komputera, wycenisz, zamówisz i opłacisz usługę sprzątania Twojego mieszkania, domu lub firmy!
Podaj adres, dzień i godzinę sprzątania
Przelewem internetowym
lub kartą kredytową
...i zaoszczędzonym czasem
Dzięki naszemu kompleksowemu ubezpieczeniu, zarówno nasi Pracownicy, jak i Twoje mienie, pomieszczenia, ich wyposażenie oraz sprzet - są w pełni chronione. Czytaj wiecej
Nie zawsze masz czas by posprzątać, zostajesz dłużej w pracy lub po prostu wyjeżdżasz?
To oferta idealna dla Ciebie!
Sprzątamy mieszkania, garaże, piwnice!
Już od 122 zł za mieszkanie.
Cykliczne sprzątanie biur, magazynów, hal.
Czyścimy sprzęty i urządzenia!
Zbiorcza faktura VAT on-line w standardzie.
Już od 30 zł netto za godzinę
Jednym z czynników zwiększających efektywność pracowników jest porządek w miejscu pracy. Wydaje mi się, że chyba nikt nie lubi szukać dokumentów, między którymi zalega duża warstwa kurzu. Co więcej, klejąca się klawiatura również nie zachęca do pracy. Gdy terminy gonią, a czasu na zadania jest coraz mniej, to tym bardziej nie ma go na posprzątanie biura. Jak więc o nie zadbać tak, aby wszystkim dobrze i sprawnie się pracowało?
Zawsze możesz poprosić pracowników o posprzątanie miejsca pracy, lecz czy to jest dobre rozwiązanie? Niekoniecznie, ponieważ to pracodawca ma obowiązek zadbać o czystość miejsca, w którym pracują zatrudnione przez niego osoby. Idealnym rozwiązaniem byłoby zatrudnienie osoby, która zajmie się utrzymaniem porządku i czystości. Niemniej jednak czy to dobry pomysł, jeśli w biurze masz dokumenty dotyczące twoich dochodów, faktury i inne rachunki? Jak bardzo wiarygodne i godne zaufania są osoby, które ogłaszają się na portalach ogłoszeniowych? Przecież decydując się na taką osobę z ogłoszenia, możesz trafić na kogoś, kto Cię okradnie lub coś zniszczy. Wtedy nie dość, że stracisz pieniądze, to jeszcze czas, a może się zdarzyć, że biuro nie będzie idealnie posprzątane. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalistów, którzy mają odpowiednio duży bagaż doświadczeń i silną pozycję na rynku. Dzięki temu nie angażujesz pracowników do dodatkowych prac, korzystasz z usług profesjonalistów, którzy dysponują wysokiej jakości zapleczem technicznym. Warto postawić na firmę, która przygotuje indywidualny plan sprzątania dostosowany do Twoich potrzeb. Co więcej, profesjonaliści mają też ubezpieczenie, które pokryje ewentualne zniszczenia. Wybierając sprawdzoną markę, nie tracisz czasu, a zyskujesz czystą przestrzeń pracy.
Jak sam widzisz, istnieje rozwiązanie Twojego problemu! Decydując się na Sprzątanie biur Poznań, stawiasz na profesjonalistów, którzy działają z powodzeniem we Wrocławiu i Krakowie. Tysiące klientów i hektary wysprzątanych metrów kwadratowych powoduje, że Moppy należy do czołówki firm sprzątających. Jak jedna z niewielu firm nie jest pośrednikiem, a zatrudnia własnych pracowników. Przechodzą oni specjalną selekcję i szkolenia, które pozwalają im na dostarczanie kompleksowych usług, z których będziesz zadowolony. Co więcej, sprzątanie może być jednorazowe, nie musisz decydować się na usługę regularną. Firma sprzątająca Poznań działa 7 dni w tygodniu, co daje Ci możliwość skontaktowania się z nami w dowolnej chwili i momencie. U nas oszczędzasz czas, ponieważ sprzątanie biura możesz zamówić przez Internet, samemu wybierając termin i godzinę. Postaw na profesjonalistów, wybierz Moppy – sprzątaniu biur Poznań.
Moppy.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, ul.Braniborska 2/10, 53-680 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000636722, REGON: 365373178, NIP: 8943084888, o kapitale zakładowym w wysokości 2100 zł, będąca operatorem serwisu internetowego pod adresem: https://moppy.pl, numer telefonu: +48 690 022 690, adres e-mail: biuro@moppy.pl - zapraszamy do kontaktu!