Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach serwisu Moppy.pl

§1 PRZEDMIOT UMOWY
(1) Niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług (zwane dalej „Ogólnymi Warunkami”) stanowią integralną część umowy o świadczenie usług sprzątania (zwanej dalej „Umową”) zawartej pomiędzy Moppy.pl sp. z o.o. sp. k. z/s we Wrocławiu, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000636722, REGON: 365373178, NIP: 8943084888, o kapitale zakładowym w wysokości 2.100,-zł (zwana dalej „Moppy”) a klientem.
(2) [DEFINICJE] Na potrzeby niniejszych Ogólnych Warunków poniższe pojęcia otrzymują następujące znaczenie:
- Ogólne Warunki – niniejszy dokument zatytułowany Ogólne Warunki Świadczenia Usług z dnia 28.09.2016,
- Umowa – umowa o świadczenie usług sprzątania, której integralną częścią są Ogólne Warunki, zawarta pomiędzy Moppy a Klientem,
- Moppy.pl - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, pod adresem ul. Grabowa 26, 54-115 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000636722, REGON: 365373178, NIP: 8943084888, o kapitale zakładowym w wysokości 2.100,-zł., będąca operatorem serwisu internetowego pod adresem: https://moppy.pl ,
- Klient – każdy podmiot posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, który zawarł Umowę z Moppy o świadczenie Usługi a pośrednictwem Serwisu (w szczególności przedsiębiorcy, osoby prawne),
- Klient będący Konsumentem – szczególny rodzaj Klienta, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła Umowę z Moppy o świadczenie Usługi za pośrednictwem Serwisu, która nie jest związana bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
- Serwis – serwis internetowy pod adresem: https://moppy.pl, który służy do zawierania Umów pomiędzy Moppy a Klientem,
- Usługa – usługa sprzątania świadczona przez Moppy na rzecz Klienta na zasadach określonych w Umowie,
- Zamówienie – określone przez Klienta warunki świadczenia Usługi, które obok Ogólnych Warunków stanowią integralną część Umowy,
- Pomoc domowa – osoba faktycznie realizująca Usługę na rzecz Klienta.
(3) Kontakt z Moppy jest możliwy za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej – biuro@moppy.pl ,
- telefonicznie pod numerem +48 787 743 653 .

§2 RODZAJE USŁUG
(1) Moppy świadczy na rzecz Klientów następujące rodzaje usług sprzątania:
- 1 sprzątanie – jednokrotna usługa osoby sprzątającej, która trwa według wyboru Klienta od 2 do 7 godzin,
- 2 sprzątania – regularna usługa co dwa tygodnie wykupiona na jeden miesiąc - okres 30 dni (w ramach jednego zamówienia zrealizowane zostaną 2 sprzątania),
- 4 sprzątania - regularna usługa co tydzień wykupiona na jeden miesiąc - okres 30 dni (w ramach jednego zamówienia zrealizowane zostaną 4 sprzątania).
W przypadku, gdy Klient chce wykupić regularną usługę na kolejny miesiąc musi ponownie złożyć zamówienie.
(2) Klient określa rodzaj prac domowych, które ma wykonać osoba sprzątająca.
(3) Cena Usługi jest określona w Serwisie i jest płatna z góry.
Cena zależy od rodzaju sprzątania. Klient ma do wyboru sprzątanie regularne za 37 zł za godzinę lub jednorazowe: za 39 zł za godzinę. Klient sam określa długość sprzątania. Możliwy zakres czasu sprzątania to od 2 do 7 godzin. Klient może wybrać opcję dodatkowe sprzątania, które są dodatkowo płatne:
- pranie - doliczamy opłatę za dodatkowe 30 minut zgodnie z cennikiem usługi regularnej lub jednorazowej,
- mycie lodówki - doliczamy opłatę za dodatkowe 30 minut zgodnie z cennikiem usługi regularnej lub jednorazowej,
- mycie okien - doliczamy opłatę za dodatkowe 120 minut zgodnie z cennikiem usługi regularnej lub jednorazowej,
- mycie piekarnika - doliczamy opłatę za dodatkowe 30 minut zgodnie z cennikiem usługi regularnej lub jednorazowej,
- prasowanie - doliczamy opłatę za dodatkowe 60 minut zgodnie z cennikiem usługi regularnej lub jednorazowej.
Termin wykonania Usługi nie może przypadać przed zaksięgowaniem środków pieniężnych na rachunku bankowym Moppy.
(4) Klient ma prawo do zmiany terminu lub godziny świadczenia Usługi do 48 godzin przed pierwotnie zaplanowanym czasem realizacji usługi.

§3 ZAWARCIE UMOWY
(1) Umowa zawierana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Serwisu, przy użyciu przeglądarki internetowej. Klient nie jest zobowiązany do posiadania certyfikowanego bezpiecznego podpisu elektronicznego. Bezpieczeństwo połączenia z Serwisem zapewnione jest poprzez szyfrowanie danych przy wykorzystaniu certyfikatu SSL.
(2) Klient podczas składania zamówienia zobowiązany jest podać prawdziwe dane osobowe i adresowe. Składanie zamówienia przez Klienta jest dokonywane zgodnie z pouczeniami Serwisu.
(3) Klient składa Zamówienie na wykonanie Usługi, w którym określa:
- rodzaj Usługi,
- termin i godzina wykonania Usługi,
- miejsce wykonania Usługi,
(4) W razie określenia terminu wykonania Umowy przez Klienta, będącego Konsumentem, krótszego niż 14 dni od dnia złożenia Zamówienia, do skutecznego zawarcia Umowy niezbędne jest wyrażenie przezeń stosownego oświadczenia za pośrednictwem Serwisu. W takim przypadku, po wykonaniu Usługi przez Moppy, traci on uprawnienie do odstąpienia od umowy.
(5) Moppy potwierdza Klientowi warunki wykonania Usługi w potwierdzeniu Zamówienia przesyłanym drogą elektroniczną. Do każdej Usługi przypisany jest indywidualny numer Zamówienia.
(6) Składając Zamówienie Klient potwierdza zapoznanie się i zaakceptowanie Ogólnych Warunków oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych w celu wykonania usługi.
(7) Umowa jest zawierana na czas wykonania Usługi.

§4 WARUNKI WYKONANIA USŁUGI
(1) Pomoc domowa wykonuje Usługę korzystając ze środków czystości oraz sprzętów należących do Klienta.
(2) Godziny wykonywania Usług są następujące: 8.00 – 22.00 od poniedziałku do niedzieli.
(3) Usługi są realizowane na terenie następujących miast: Wrocław.
(4) Klient zobowiązuje się zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy Pomocy Domowej.
(5) W przypadku, gdy w miejscu świadczenia Usługi Pomoc Domowa uzna, że nie ma zapewnionych bezpiecznych i higienicznych warunków pracy albo stwierdzi, iż jest obiektem napaści słownej, bądź fizycznej, świadczenie Usługi będzie natychmiast przerwane, a Klient zostanie obciążony karą umowną w wysokości ceny jednokrotnej wizyty, w kwocie, za którą miała zostać wykonana usługa.

§5 PŁATNOŚCI
(1) Klient ma prawo do wyboru jednej z form płatności bezgotówkowych za Usługę:
- płatność przelewem bankowym,
- płatność kartą kredytową.
(2) Klient ma prawo wyboru paragonu lub faktury VAT za zakupioną Usługę. W przypadku wyboru faktury VAT Klient zobowiązany jest w Zamówieniu zaznaczyć opcję faktura VAT. Faktura VAT w formie elektronicznej w formacie PDF jest przesyłana na adres poczty elektronicznej Klienta podany w Zamówieniu.
(3) W terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym wykonano usługę, Klient, na postawie paragonu fiskalnego, ma prawo do żądania wystawienia faktury VAT.
(4) Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

§6 REKLAMACJE
(1) Jeżeli Klient jest nieusatysfakcjonowany z terminowości lub jakości wykonania Usługi, ma prawo złożenia reklamacji. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej na adres: serwis@moppy.pl, albo w formie pisemnej na adres: ul. Grabowa 26, 54-115 Wrocław. Reklamacja powinna zawierać uzasadnienie i ewentualnie dowody na nienależyte wykonanie Usługi np. fotografie opatrzone datą i godziną.
(2) Moppy zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni i zawiadomienia Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
(3) W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Moppy ponownie wykona usługę, polegającą na jednokrotnej wizycie, w zakresie reklamowanej usługi, w terminie uzgodnionym z Klientem, jednakże nieprzekraczającym 30 dni od rozpatrzeni reklamacji.

§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
(1) Moppy ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Klienta podczas wykonywania Usługi przez Pomoc Domową.
(2) Moppy oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnoprawnej, które obejmuje szkody powstałe w mieniu Klienta podczas świadczenia Usług. Suma ubezpieczenia wynosi 200.000,- (dwieście tysięcy) złotych.
(3) W przypadku powstania szkody w mieniu Klienta podczas wykonywania Usługi, Klient winien złożyć reklamację oraz współpracować z Moppy podczas procesu likwidacji szkody, w szczególności udzielać informacji, składać wymagane przez ubezpieczyciela dokumenty i udostępnić miejsca świadczenia Usług do oględzin.

§8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, POLITYKA PRYWATNOŚCI
(1) W związku z wykonaniem Usługi i dokonaniem płatności przez Klienta konieczne jest udostępnienie danych osobowych Klienta.
(2) Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 31 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U.2015.2135 z dnia 2015.12.16) oraz rozporządzeniem MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych.
(3) Administratorem danych osobowych Klienta jest Moppy.
(4) Moppy stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.
(5) Klient ma prawo do kontroli przetwarzania danych osobowych, w szczególności może żądać poprawienia lub usunięcia danych osobowych Klienta przez Moppy.
(6) Na wniosek Klienta Moppy informuje o przysługujących prawach w zakresie ochrony danych osobowych Klienta.
(7) Dane Klienta są wykorzystywane w celach marketingowych prez Moppy tylko, jeśli Klient wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Klient zawsze może zrezygnować z subskrybcji do newslettera.

§9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
(1) Klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 2 dni od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, że klient, będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia.
(2) Klient o odstąpieniu od umowy winien poinformować serwis Moppy poprzez uzupełnienie formularza, bądź kontakt telefoniczny podając numer zamówienia. Klient nie może skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy po wykonaniu Usługi lub poniżej 48 godzin przed zaplanowaną usługą, z zastrzeżeniem, że Klienta, będącego Konsumentem w tym zakresie wiąże oświadczenie złożone w trybie przewidzianym przez Rozdział III ust. 4 Ogólnych Warunków.
(3) W przypadku, gdy Klient zrezygnuje z wykonania Usługi w trakcie jej trwania, zobowiązany jest do zapłaty za całą zamówioną Usługę, Klient będący Konsumentem ma obowiązek zapłaty kwoty adekwatnej do przepracowanej liczby godzin przez Pomoc Domową.
(4) Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, będącemu konsumentem w odniesieniu do Umów, jeżeli Moppy wykonał Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy.

§10 PRZEPISY KOŃCOWE
(1) Niniejsze Ogólne Warunki wchodzą w życie z dniem 28.09.2016 r.
(2) Moppy zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia Ogólnych Warunków. Zmiana Ogólnych Warunków wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Serwisu. W przypadku Umów zawartych przed datą publikacji zmiany Ogólnych Warunków stosuje się warunki dotychczasowe.
(3) Niniejsze Ogólne Warunki oraz Umowa poddane są pod właściwość prawa polskiego.
(4) W razie sporu na tle stosunku prawnego wynikającego z Umowy Moppy i Klient będą dążyć do polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku osiągnięcia porozumienia spór będzie poddany pod właściwość sądu powszechnego według miejsca świadczenia Usługi.
(5) Postanowienia Ogólnych Warunków mają charakter rozłączny, a uznanie któregokolwiek z nich za nieważne, nie uchybia mocy wiążącej pozostałych.

Skorzystaj z naszych usług i zamów sprzątanie

Masz do nas pytanie?

Sprawdź najczęściej zadawane pytania lub
skontaktuj sie z nami

Ta strona wykorzystuje cookies, korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.