POTRZEBUJESZ POMOCY? JESTEŚMY TU DLA CIEBIE!

Dzięki Moppy.pl otrzymujesz łatwy, szybki i przede wszystkim tani dostęp
do wysokiej jakości serwisu sprzątającego.
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów.

PRZED ZAMÓWIENIEM

Jak mogę obliczyć ile czasu zajmie posprzątanie mojego mieszkania, domu lub biura?

Długość sprzątania zależy od wielkości powierzchni oraz stopnia jej zabrudzenia. W cenniku jedynie sugerujemy czas sprzątania dla odpowiedniego metrażu. Ty wiesz najlepiej ile zazwyczaj zajmuje sprzątanie Twojego domu lub biura.

Ile kosztuje sprzątanie w Moppy.pl?

Jednorazowe sprzątanie kosztuje 39 zł za godzinę. Minimalny czas na jaki możesz zamówić usługę sprzątania to dwie godziny. Szczegółowe informacje na temat cen znajdziesz w zakładce cennik.

Czy mogę zamówić sprzątanie po remoncie?

Tak, zajmujemy się typowym sprzątaniem poremontowym. Możesz zamówić także kompleksowe sprzątanie mieszkania wraz z czyszczeniem tapicerki oraz dywanów specjalną maszyną. W celu omówienia zakresu usługi poremontowej i kompleksowej oraz ustalenia terminu i wyceny skontaktuj się z nami mailowo: biuro@moppy.pl.

Jak mogę zapłacić za usługę sprzątania?

Płatności możesz dokonać poprzez serwis Przelewy24.

Zamówiłem usługę. Co teraz?

Po zarezerwowaniu usługi na stronie, otrzymasz potwierdzenie drogą mailową wraz ze wszystkimi szczegółami zamówienia. Jedyne co teraz pozostaje Tobie do zrobienia do przygotować środki czystości i przyborów do sprzątania, jakich ma użyć osoba sprzątająca.

Czy mogę zmienić datę zamówienia albo je odwołać?

Tak. Możesz zmienić datę zamówienia albo je anulować podczas godzin pracy naszego biura obsługi klienta (pn - pt: 8.00 - 16.00 telefonicznie lub pn - nd: 8.00 - 22.00 mailowo) z 48 godzinnym wyprzedzeniem, w którym ma odbyć się sprzątanie. W innym wypadku odwołanie albo zmiana daty zamówienia będzie wiązała się z zapłatą 50% ceny na jaką zamawiałeś serwis. Aby skontaktować się z naszym biurem zadzwoń pod +48 787 743 653 lub napisz mail na serwis@moppy.pl.

Czy muszę mieć swoje środki czystości?

W przypadku wybrania opcji zamówienia bez środków, przygotuj środki czystości, niezbędne do wykonania sprzątania, czyli środki czystości do: podłóg, szkła, mycia toalet itp. oraz gąbki i ścierki. Jeśli cokowliek wymaga specjalnej pielęgnacji, poinformuj o tym osobę sprzątającą. Natomiast jeśli wybrałeś opcję ze środkami czystości, wówczas my zapewniamy profesjonalne środki czystości. W zestaw wchodzą: płyn do mycia łazienek i sanitariów, płyn do paneli, płyn do drewna i pow. drewnopodobnych, płyn do tworzyw sztucznych, płyn do szyb, płyn do tłuszczu, płyn do piekarnika, ręczniki papierowe, ścierki i gąbki. Bez względu na to, jaką opcję wybierzesz przygotuj sprzęty potrzebne do sprzątania: odkurzacz, wiadro z mopem, plastikową miskę, żelazko i deskę (jeśli wybrałes opcję z prasowaniem).

Czy osoba sprzątająca jest godna zaufania?

Wszystkie osoby sprzątające, zatrudnione w naszej firmie musiały przejść przez proces selekcji zanim rozpoczęły dla nas pracę. Osobiście spotykamy się i rozmawiamy z każdym z naszych pracowników.

Czy mogę zamówić osobę mówiącą w języku angielskim?

Tak. Daj nam znać zamawiając serwis, że chciałbyś, aby przyjechała do Ciebie osoba mówiąca w języku angielskim w polu na dodatkowe informacje na końcu zgłoszenia. Postaramy się znaleźć dla Ciebie odpowiednią osobę.

W TRAKCIE ZAMÓWIENIA

Co nastąpi w wypadku gdy sprzątanie zajmie więcej lub mniej czasu niż w zamówieniu?

Nasi pracownicy wiedzą, że mają wykonać pracę w zamówionym czasie. Jeśli osoba sprzątająca skończy pracę wcześniej niż zaplanowałeś, możesz zlecić jej dodatkowe opcje sprzątania, czyli: mycie lodówki, piekarnika, okien, pranie i prasowanie. Natomiast jeśli zamówiony czas będzie za krótki na posprzątanie, klient, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem, może zadzwonić do naszego biura z prośbą o wydłużenie czasu. Wówczas prześlemy mailem link do płatności z prośbą o opłacenie dodatkowego czasu.

Czy muszę być w domu podczas sprzątania?

Nie, nie musisz być w domu. Nasza firma ma na celu zapewnienie Ci wygody. Wymagane jest jedynie wpuszczenie do mieszkania, domu lub biura osoby, która będzie sprzątała.

PO ZREALIZOWANIU ZAMÓWIENIA

Jak mogę ocenić jakość zrealizowanej przez Moppy.pl usługi?

Po zakończonej wizycie dostaniesz od nas maila z prośbą o pozostawienie opinii odnośnie jakości wykonanej usługi. Jeśli będziesz chciał nas o czymś poinformować wcześniej – czekamy na kontakt od Ciebie pod numerem +48 787 743 653 albo mailem serwis@moppy.pl . Będziemy wdzięczni za Twoją opinię.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Fakturę prześlemy drogą mailową.

Czy mogę zamówić ponownie tą samą osobę?

Tak. Jeśli jesteś naprawdę zadowolony z pracy osoby, która wykonała u Ciebie usługę daj nam znać a zorganizujemy dla Ciebie regularne wizyty wybranego pracownika. Jeśli jednak nie będzie to możliwe, na pewno znajdziemy dla Ciebie kogoś, kto będzie miał równie dobre kwalifikacje.

Co jeśli nie jestem zadowolony z wykonania usługi?

Nasi pracownicy są profesjonalnymi sprzątaczami, jednak zawsze może zdarzyć się coś, do czego możesz mieć zastrzeżenie. Warto, abyś już w trakcie sprzątania kierował uwagi do osoby sprzątajacej. Jeśli jednak cokolwiek Ci się nie spodobało, skontaktuj się z nami. Na pewno znajdziemy sposób na rozwiązanie problemu.

UBEZPIECZENIE

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Właściciel serwisu Moppy.pl bierze pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu czy elementów wykończenia wnętrza powstałe z winy osoby sprzątającej, lub skradzione przedmioty z miejsca sprzątania. Posiadamy polisę ubezpieczeniową (OC) na kwotę 200 000 zł w Ergo Hestia. Twoje zadowolenie jest naszym priorytetem, dlatego w razie powstania szkody, zwrócimy Ci za nią pieniądze.

Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami

Dane kontaktowe

Moppy.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą we Wrocławiu, pod adresem ul. Ślężna 116b/17, 53-111 Wrocław, z oddziałem w Rzeszowie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000636722, REGON: 365373178, NIP: 8943084888, o kapitale zakładowym w wysokości 2100 zł, będąca operatorem serwisu internetowego pod adresem: https://moppy.pl, numer telefonu: +48 787 743 653, adres e-mail: biuro@moppy.pl - zapraszamy do kontaktu!
Ta strona wykorzystuje cookies, korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu.